iVysílání
Proč mi stránka hlásí, že je pořad možné přehrát pouze na území ČR, i když se zde nacházím?
Důvodem je tzv. falešná geoblokace, kterou však ovlivňuje především mezinárodní systém GeoIP. V tomto systému mají být registrovány všechny IP adresy dle geografické polohy. Každá společnost zde má registrovaný rozsah IP adres, které odpovídají její geografické poloze. Je však možné, že došlo ke změnám IP adres u poskytovatele, a poskytovatel tak mohl získat IP adresu, která není registrována pro ČR. Pokud se setkáte s upozorněním, že pořad nelze přehrát mimo území České republiky, přestože se v ní nacházíte, zašlete svoji vnější IP adresu (zjistíte na webu www.mojeip.cz) na e-mailovou adresu info@ceskatelevize.cz. Budeme tak moci prověřit, ke kterému státu je IP adresa registrována. Prosím, připojte také obrázek (screenshot) obrazovky s touto chybovou hláškou. Chyba může též nastat, pokud se například připojujete k internetu přes zahraniční společnost, která má svoji páteřní síť v zahraničí, a využívá tedy i zahraniční rozsah IP adres. Častým problémem bývá také tzv. komprese dat (u prohlížečů Opera a Chrome), při které procházejí data nejprve servery prohlížeče, kde se zmenší jejich velikost. V takovém případě je nutné tuto kompresi vypnout nebo použít jiný prohlížeč, kde tato služba není zapnutá.
Další otázky
- Na kterých televizorech je dostupná televizní aplikace iVysílání?
- Proč mi nefunguje přehrávání videa?
- Proč některé pořady nejsou dostupné pro sledování online?
- Proč některé pořady nelze sledovat v zahraničí?
- Je možné přihlásit se do Moje ČT?
- Jak Česká televize pracuje s mými osobními daty?
- Proč se mi na mém televizoru nedaří spustit pořady z iVysílání? Webový prohlížeč v televizi nereaguje spuštění náhledu konkrétního dílu.
- Proč mi nefunguje přehrávání videí na televizoru Samsung?
- Jaké klávesové zkratky mohu použít v přehrávači?